Tokig och kär

Jag har varit utan min pojkvän i snart 7 timmar, fick dock bara träffa honom en snabbis. Vi ska inte träffas alls denna helg eftersom jag ska till Stockholm. Till veckan har jag allt för mycket att göra att jag knappt kommer hinna träffa honom.
Det är skandal, jag känner smärta i hela kroppen, det är så tomt att han inte ligger här bredvid mig som han brukar göra en fredagskväll, allt känns så annorlunda.
Jag är kär, jag kanske är för kär, för jag är beroende, likt en drog.
ÅH i miss my baby.

Men varför jag känner denna känsla utan honom det är för att han är hela min värld, allting jag gör gör jag för honom. Han får mig att känna mig lycklig och trygg, när han kysser mig så svävar jag på mina rosa moln. Han gör mig på något sätt som inte går att beskriva med ord eller meningar, men han är min dröm.
Han är min, och jag älskar honom.

Jag var tvungen att skriva av mig litegranna..
Så nu tillbaka till Sex and the City! :)

Sweet kiss
Felicia

Jag och min älskling från i somras :)

En bild från i somras när vi var i min stuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0