Tjohej!

Tjoheeeej!
Idag har mitt humör gått mellan botten och toppen.. Alltså både plus och minus idag :)
Jag började klockan 11.15 idag(+) så jag tog det lugnt och åt nudlar och myste på, sedan så gick tiden lite för fort så jag kom försent och jag och Tim hittade inte heller salen vi skulle vara i, så vi kom en halvtimme försent (-).
Sen var det lunch, men jag hade redan ätit så jag och Julia åkte och fikade på Charm, jag tog prinsesstårta och hon tog en brownie (++++)
Haha och medans vi satte och fikade så satt två tanter bakom oss och babblade hejvilt, men något jag kommit på är att det mesta av snacket är skitsnack..
Vi tjejer utvecklas aldrig till något bättre på den fronten, vi snackar skit och kommer alltid att göra!

Vi åkte iallafall tillbaka och gick igenom våran jobbiga dag med jobbiga lektioner och sedan ringde mamma till mig och berättade inte en sån rolig sak.. Hon hade tydligen fått magsjuka, så jag fick vara "mamma" denna kväll hemma. Jag hämtade min lillasyster på dagis, jag lagade mat och plockade ur diskmaskin. Visst är jag duktig? ;')

I NU LÄGET så sitter jag här och ska precis börja plugga inför Kemiprovet på Torsdag, sen om jag har tid över så ska jag ringa min älskling :)) (-+++++)

P.S Min kamera är pajj så jag kan inte ta några bilder på mina nya grejer, så jag tar med min mobil imorgon:) Promise!

P.S.S Jag älskar godis, jag lessnar aldrig på det.. är alltid sugen på det, GODIS ÄR UNDERBART!!!!


Sweet kiss

Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0