Soooo soooorrrrryyyy!

Hejsan!
Förlåt mig så hemskt mycket för jag inte skrivit något på hela helgen, men det blir så när man umgås med sin älskling.. Man ger liksom all tid åt honom :)

En sammanfattning av helgen kommer här nedan.

Fredag: Jag och Joel köpte godis på Hemmakväll och sedan ingredienser till Marängswiss och sedan tog vi moppen från Bommen till honom.
Sen så lagade vi mat åt hans pappa och oss. Vi gjorde wook med kyckling och nudlar.. mumma!
Sedan så skulle vi egentligen till Gustav och Alicia, men det var så otroligt kallt ute.. Så vi låg och myste bara och tog det lugnt, skönt sådär på en fredag när man haft en häktig vecka. :)

Lördag: Då vaknade vi tidigt och så spelade vi lite facebook spel, töntar som vi är xD. Sen på eftermiddagen så åkte vi först till stan och åt lite och fikade och sen åkte vi till min kära mamma som kommit hem från thailand :D Hon hade lite saker åt oss, hon hade köpt ett par badbyxor och en tröja åt Joel och åt mig var det någon väska, plånbok, underkläder och annat smått och gott.
Vi åkte sedan tillbaka till Joel och på vägen så köpte vi lite meeer gottigottgott!
Vi tog det lugnt den kvällen också, vi kollade på någon film, vi åt marängswiss och vi spelade lite.

Söndag: Vi slappade en stor deeeel av dagen med att spela, kolla på film osv.. Sen runt 5 tiden så åkte vi till Bommengrillen och åt Thaimat med Gustav och Alicia. Inte så gott iallafall inte min mat. Hehe.
Men det var kul iallafall och ett bra slut på helgen.

Min helg har varit underbar som den brukar vara när jag får vara med min älskling. Även fast vi bara ligger och myser så kan det inte bli bättre. Jag får hålla om honom och vara med honom jag känner mig så trygg då.
Min helg har varit helt perfekt!!! Och jag längtar redan till nästa då jag får träffa honom igen.

Jag lägger upp bilder imorgon på vad jag fick.


Sweet kiss ♥
Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0