Go och gla kexchoklad

God kväll mina kära läsare!!
Idag har jag haft en varierande dag. Den började rätt bra och var ganska lugn men sedan så kom lunchen och det var inge vidare god mat =/ så jag skippade den. Vilket var dumt av mig, för jag tänkte nog inte i den sekunden att jag har 3 1/2 timmes pass med Göran( Inte den mest trevligaste personen).
Men jag fick ett otroligt dåligt humör och orkade inte alls koncentrera mig, fick väl vad jag förtjänade.

Men dagen klarade jag mig igenom. Efter skolan så gick jag in och köpte ett Wienerbröd och åkte hem, det var gott! :) Jag gjorde ingenting sen, väntade på middagen och sedan pluggade jag lite.
Nu har jag äntligen packat klart mina saker jag ska ha i helgen hos Joel och även det jag ska ha till mamma.
Och något jag kan erkänna är att jag planerat denna packning och städning på rummet i tre dagar, jag är en som älskar att planera bokstavligen!
Jag har som sagt nu blivit färdig med det och ska lägga mig ner och kolla lite på Sex and the City och njuta av känslan att det snart är fredag och jag får då träffa min saknade pojkvän hela helgen! UNDERBART!

Godnatt och sov så gott, hoppas ni får en bra start på helgen!
Skriver såklart imorgon.

Sweet kiss ♥
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0