Djupt upprörd!

Hejsan!
Jag vill börja med att säga att jag har läst om en kille som hängde sig, han skrev innan hur det skulle gå till och att folket skulle få se  material på Hängningen ( bilder,videos?) På en internetsajt. Han mådde väldigt dåligt under en period och drömde om att få dela sitt självmord med alla andra. Okej visst låter det mystiskt, men det är hans grej, och jag tycker synd om honom faktiskt!

Men det jävligt sjuka var att folk satte och bad honom bevisa det och sa att han var feg. Jag förstår inte hur man kan säga så.. Iförsej det flesta fall blir det inte som tänkt, men man kan alltid försöka att ta sådana allvarliga saker på allvar! Och om man tycker att det är så patetiskt så behöver man inte kommentera alls.

Det finns även folk på Facebook som skämtar och jämför olika som är döda, vilket inte heller är roligt.
Förstår inte hur ni ska gör det här tänker, och hur ni har hjärta och skriva sådant. Ni måste vara psykiskt sjuka och helt omedvetna om att folk blir sårade och det ni skriver är så hemskt att det inte borde kunna skrivas utav en människa.
Skamligt säger jag bara, från min sida är det här en händelse jag aldrig glömmer, så sjukt lågt av er alla! Hatad är ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0