come and go

Gud vad jag är less på alla falska vänskaper med personer.
Folk som kommer och går hur dom vill, folk som låtsas bry sig om en.
Varför kan en vän inte vara där till 100 % ? Jag vet att det finns sådana vänner, men ibland får jag tanken på om jag verkligen har en sån vän.
Jag känner aldrig att någon vän finns där för mig i alla lägen. Kanske beror det på mig, vem vet egentligen?
Jag vill bara ha en vän jag kan tala om allt för, en som jag kan skratta med, en jag kan gråta med. En som förstår mig och lyssnar på mig. En jag kan bli ompysslad av.
Den dagen jag hittar en vän eller någon annan individ som lyssnar och förstår sig på mig, den dagen ska jag fira!
Jag ville bara rasta av mig lite, men det är sanningens ord jag förmedlar iallafall.

Sweet kiss ♥
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0