Buäääääää

Heej...
Gud, jag har inte skrivit sen i torsdags.. hualigen.. Men jag kan inte skriva på helgerna när jag är med Joel, jag blir helt okoncentrerad.
Men jag får helt enkelt FÖRSÖKA nästa helg.
Men iallafall, min helg har sett ut såhär :
Fredag: Då mötte jag Joel efter skolan och vi köpte lite godis, och sedan åkte vi till Alicia och Gustav.
Vi gjorde lite mat då vi kom dit, men det fanns ingen ost så min söta omtänksamma pojkvän åkte och köpte det till mig, bara för att han är världens bästa :)
Det var iallafall supergott, vi gjorde tacos! Sedan så kollade vi på två filmer, Orphan och A walk to remember.
Orphan är en skräckis som handlar om en demonflicka som en familj hämtar från ett barnhem, och hon gör massa hemska saker.
A walk to remember handlar om två styckna som blir kära, men det blir lite olycklig på slutet.
Sedan så for jag och Joel hem till honom i det kalla ruskiga vädret på hans moppe. Det var kallt, ja.
Men vi gick och lade oss i sängen då och kollade på film och sånt.
Lördag: Vaknade rätt tidigt men slappade ett bra tag, så till slut klev vi upp runt halv 12 och jag gjorde mig i ordning och vi åkte sedan hem till Gustav. Därifrån åkte vi bil med killarnas kompis, och dom släppte av mig och Alicia vid busshållplatsen i Njurunda. Dom skulle ta upp någon rail ur vattnet på Borga så då åkte jag och Alicia på Birsta och hon handlade ett par tights och jag köpte mina älskade skor som jag längtat efter!!!!!
Haha, vi orkade inte heller bära våra väskor så vi tog någon kundvagn och körde dom en bit, haha så fult!
Vi åt lite på Max och sedan åkte vi med bussen till Bommen och gick därifrån till Gustav( långt och kallt och jobbigt). Hehe var lite små sur när man kom fram menmen ;p.
Jag var iallafall glad när vi kom fram att jag och Joel skulle åka hem då och mysa och ta det lugnt, jag var jätte trött så jag ville bara hem och så. Men då såklart så hittade inte Joel moppenycklarna, så vi fick vänta på skjuts och vi kom inte hem förän vid 8 tiden.. suck.
Men då så gick vi och lade oss och somna till, och vaknade och gjorde Nudlar och somnade sen :)
Fast jag vaknade runt tre tiden av att vi låg med kläderna på och teven på, och jag hade mitt smink på också, hehe.
Så jag klev upp och tvättade av mig och stängde av teven.
Söndag: Då vaknade jag av att Joel håller om mig som jag alltid gör på helgerna :') Vi låg också då och slappa, eller ja.. bara Joel. Men han klev upp till slut efter allt mitt tjanade och då åt vi nudlar.
Joels mamma sa sen att vi skulle åka till Birsta och köpa en ny telefon till Joel. Så vi gjorde det, och det blev en Sony Ericsson X8, rätt snygg faktiskt! Jag som sade att han skulle köpaaaa deeeen.
Efter birsta så hämtade vi upp hans mormor och morfar och åkte sedan tillbaka. Jag åt middag där med dom, det blev Potatisgratäng med grönsaker och Kött.. Mums säger jag bara ;) Sedan kom lite annat sällskap dit, och vi åt lite glass och så.. Mysigt på en söndag sådär:)
Sedan åkte jag hem med dom, och när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket.
Hade min samma gamla vanliga längtan efter Joel som jag alltid har på söndagar, mycket mycket jobbigt och sorgligt. Men jag somnade till där runt 22 tiden.


Sweet kiss ♥
Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0