Alla möjliga färger

Hejsvejs.
Förlåt mig för att jag inte skrivit något igår, men hade fullt upp med läxor och så.
Men ni missade inget roligt igår :) Idag har jag varit på skolan och sedan kollade jag lite på Sex and the City när jag kom hem och fikade, sen lagade jag mat åt familjen och nu har jag nyss gjort klart plugget.
Jag ska nog göra i ordning inför imorgon och såna små saker.
Har inget mer att säga idag, är trött :(

MEN HÄR KOMMER BILDER!!!








Första bilden är på min faster som var Födelsedagsbarnet denna dag.
Andra bilden är på oss när vi firar med inomhusraketer och Champagne
Tredje bilden är på mig och en blue man gubbe, vet dock inte vad han heter.
Fjärde bilden är på mig, min lillasyster Wilma och en blue man gubbe.
Vill meddela att jag hade fler bilder men alla bilder såg jag verkligen jättekonstig ut på, kameran tog inte fram mitt rätta jag så att säga, inte ens på detta bilder.

Sweet kiss ♥
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0