Heeelt otroligt!

Godkväll!
Jag sitter på hotellets dator nu så jag kan äntligen skriva om min händelse ikväll.
Vi kom fram till Stockholm vid 3 tiden så då var det bara att checka in och duscha och så. Sen vid fem tiden så tog vi en fördrink på hotellrummet och smällde inomhusfyrverkerier. Askul.
Sen gick vi och åt på Pig, men maten tog den tid det tog.. klockan gick mot halv 7 och föreställningen började 7, Så när vi fick våran mat så var vi tvungen att slänga i oss maten istället för att njuta av den xD vi sprang sen med en väldig fart mot " Blue man Group".
Det var en otroooooooolig föreställning med massa ljus, färger och ljud.. så otroligt!
Men inte bara det.. Blue man gubbarna tog upp en från publiken av 1000000000000 människor, och gissa vem som dom valde? haha jo JAG... haha jag höll på dö av spänning.
Dom tog upp mig, dom talar ju inte så det är rätt svårt att inte förstå sig på vad dom menar.
Men dom tog mig upp till scenen iallafall, och drog på mig en tröja. Sen satte vi oss vid ett bord och dom delade ut Kinderägg, men dom visste inte hur man fick upp Kinderäggen så jag fick visa dom!
Sen så helt plötsligt började det spruta något från min mage, och det var banankross som kom ur tröjan jag hade på mig, hahahahaha.
Det var en sån upplevelse, något jag ALDRIG kommer glömma. Just jag, det trodde jag aldrig.
Nu ska vi bara ta det lugnt och kika runt lite jag och Ida :)
Ha en trevlig kväll, hoppas något roligt hänt er.

Sweet kiss ♥
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0