fucking monday..

Tjabba tjena hallåååå!
Det jag skrev om i helgen, alltså inlägget före det hära blev helt fel med styckeindelningen. Så hoppas ni kan läsa allting i en och samma röra ändå:) 
Idag har det inte varit någon bra dag.. Dagen började segt och vid lunch när vi satte och åt så fick jag otroligt ont i magen ( mensvärk) Så jag knappt kunde stå upp..
Så jag åkte hem runt 12 och nu sitter jag här och har jätteont, mår illa och har ont i hela kroppen.. känner mig även svullen också.
Jävla mens jävel, vafan gör den för nytta.. U S C H !
Jag ska försöka plugga lite matte, har prov på Fredag. Sen ska jag kolla på film och så också.
Förresten så är det sjukt tråkigt hemma, känner mig mobbad för ingen har skrivit eller ringt till mig idag :/ buuu..
Ni som ser det här, smsa till mig och gör mig och min mens sällskap!
Eller ska det gå så långt att jag måste lägga ut någon annons i tidningen att jag är desperat efter sällskap via telefon?
För jag är inte den " glada och possitiva" Felicia idag, och säkert inte resten av veckan.
TA DIG JÄVLA MENS ÄCKEL!
Något possitivt iallafall, lägger upp lite bilder.
Sweet kiss ♥
Felicia
Mina älsklingskor från Skokanonen 450:-
Mammas lilla hjärta! <3
Jätteintressant.. men det här är mitt favoritplagg, som jag kan ha vart jag än är!
En jättefin klänning som man sover i. Har prövat den och den är asskön och snygg!
Vill ha vill ha. Tror den kostar 199:- på H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0