WOHO!

Tjaaaaa!
Det är fredag idag, woho det är fredag, ojoj det är freeeeeedaaaag!
Jag sitter på svenska lektion nu och vi ska skriva och läsa om någon novell, rätt okej!
Sen så har vi lunch, kemi och matte. Det är på matten som man peppar inför helgen =D Iallafall jag och jullan. hehe.
Sen är det HELG = Joel, idol, sovmorgon, mamma kommer hem och massa gosaker. Kan det bli bättre?
Vad som är bestämt ikväll får ni veta senare, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)


Jag hör av mig senare ikväll :) Ha en trevlig fortsatt fredag allihopa!



Sweet kiss ♥
Felicia




Jag och jullan ♥


Kommentarer
Postat av: jullan

haha otroligt söt bild, lite småskeva men de är vi ju alltid, lite små flumm hihihh ;d otroligt härligt att de är fredag idag och de blir till att pepppppaaaa på matten :D:D love you cia!

2010-10-15 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0