Tjingeling!

Hejsan!
Nu har jag kommit igång med bloggandet, det är faktiskt svårt och ha tanken och skriva varenda dag.
Men jag lovar, jag ska försöka mitt allra bästa denna gång.

Just nu i denna stund så sitter jag i vårat "grupprum" på skolan och chillidillar lite granna. Vi har nämligen Samhällskunskap men läraren är borta idag och jag gjorde dagens frågor igår. Så då får man sin egna lilla tid åt att faktiskt skriva här och att sitta på Facebook.

Vi har två lektioner till idag och det är med inte en så gillande Biologilärare, han är otrevlig, stressad och väldigt dålig att fokusera sig på eftersom han hoppar från olika delar av rummet när han ska undervisa, hehe.
Efter skolan, vad jag har planerat så ska jag åka hem och plugga och försöka att hinna klart till 11 så jag kan kolla på några avsnitt av Sex and the city, JAG ÄLSKAR SEX AND THE CITY!

Jag skriver ett inlägg senare och berättar om min planering gick som jag planerat ;)

Sweet kiss
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0