Tjingeling!

Heeeeej på eeeeer!
Idag har vi naturare varit på Mediaproduktion på Sundsvalls Tidning, vi fick se gamla maskiner och hur produktionen var förr, det var faktiskt oerhört intressant! Vi fick även tävla om vem som kunde göra bäst framsida till en tidning, och vi kom tvåa!!!!

Efter timmen på ST så hade vi två lektioner och det var Kemi och Matematik, dom gick fort för Julia kliade mig på ryggen och vi sjöng sista 10 minutrarna innan det var dags för helg, sången var Final Countdown :)

Därefter gick jag och mötte Joel som satte och väntade på mig. Vi åkte hem till mig och myste ett tag och sedan åkte han hem för han skulle träffa sina vänner ikväll, så jag får roa mig själv med att kolla på Idol med tha familyyy och bara mysa med gottigottgott.

Imorgon bär det av till Stockholm med familjen och släkten, och vi ska kolla på Blue Man group, hoppas det är sevärt!! :) Jag anländer på söndag igen så får se när jag skriver nästa gång, kan försöka få in ett inlägg på morgonkvisten imorgon.
Nu är det snart Idol-time, så det är dags att tagga med lite sköna hitz, så ALLA ha en riktigt trevlig Fredag och gör vad ni förtjänar!

Sweet kiss
Felicia

P.S  JAG ÄLSKAR ATT BLI KLIAD PÅ RYGGEN OCH ÄVEN PILLAD I HÅRET, det är underbart skönt och avslappnande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0