Tjingeling!

God kväll!
Gud vad det är härligt på sätt och vis med hösten, gillar att man får klä sig lite i stickade kläder och halsduk, mys!
Jag har tagit lite egopics idag, var så längesen! ;) Min syster fick vara fotograf för vissa.
Jag ska snart börja plugga, måste ta tag i kemin!!!!! gahh
Har inte så mycket mera information till er idag, men jag återkommer imorgon med mina planer inför helgen!


Här kommer några bilder också sen idag.
På en bild så har jag på mig min pojkväns hoodtröja, det är bara killtjocktröjor som är riktigt rejäla och mysiga, och jag har på mig den för jag saknar honom också! :)


Sweet kiss
Felicia

Har på mig min älsklings tröja, blir så när man saknar honom så mycket! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0