FY SKÄMS!!!!

Heeeeeeej igen!
Förlåt mig verkligen för att jag inte informerat er om mina dagar.
Det har varit jättemycket med plugg och andra besvär. Jag hade kemiprov idag som jag stenpluggat till, och det gick rätt bra faktiskt! :)
Sen har det inte hänt så mycket i veckan här, mamma har beställt massa skor till mig ifrån Skopunkten som jag tycker är heelsnygga! Jag ska lägga upp en bild när jag får hem dom.
Jag har börjat Spanskan nu, det har varit massa strul med mitt språk så äntligen har jag börjat i Spanska steg 1. Skitkul och en utmaning, hehe :D
Annars har jag inget annat och förtälja, det är torsdag kväll och imorgon är det den efterlängtade fredag!!!
Jag ska vara med Joel, Gustav och Alicia på kvällen, vi ska laga mat och kolla på film :) Men jag skriver mer imorgon kväll om fredagen.
Ha en bra fortsättning på kvällen och hoppas att ni är lika spralliga som jag inför Fredag.
Förresten, ni måste bara lyssna på Bruno Mars låt Just the way you are.. Den är så otroligt fin och rörande.
Sweet kiss ♥
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0