Ett halvår med världens bästa pojkvän!

Eftersom jag skrev nedan om min helg så ska jag berätta en speciell händelse under denna helg.
Nämligen att jag om min pojkvän firade 6 månader, ett halvår.


Det här halvåret har vi gått igenom skratt, glädje och tårar.
Allt från topp till tå! Men vi har alltid klarat oss igenom våra små bråk och diskussioner.
Därför att vi är så stark tillsammans, vårat förhållande är som järn. Vi klarar allt.
Han är den bästa i mitt liv, han som får mig att vilja kliva upp på morgonen, han får mig att vilja skratta. Han får mig att vilja göra saker jag aldrig skulle våga annars.

Han gör mig så otroligt lycklig med att han bara ler, att han finns där, att han bara säger något.
Ni ska verkligen veta att jag har den finaste killen på hela jorden, han är perfekt.. Jag kan aldrig sluta kolla på honom, och när han ligger och sover.. Han är en skönhet
Han gör så sådana saker som att
kyssa mig på halsen, kyssa min hand, smeka mig på kinden, röra mitt hår, hålla om mig bakifrån, säga att han älskar mig. Allt han gör får mig att vilja gråta, jag är så otroligt glad att jag har honom.

Vi har klarat oss igenom ett halvår med både tunga och bra dagar. Och vi kommer föralltid att vara tillsammans om jag får bestämma, för utan dig är jag absolut ingenting. Du är hela min värld.
Jag älskar dig mitt lilla hjärta, av hela mitt hjärta.. Du förgyller alla mina dagar. Tack för att du finns vid min sida, hoppas du stannar förevigt.
Du och jag
Joel Åberg ♥

Första bilden jag fick på dig!

Första bilden på oss!En bild på oss från i Somras

Vårat datum som Joel gjorde i småstenar.


Första bilden är den första bilden jag fick utav Joel på honom, så underbart vacker!
Andra bilden är våran första bild på oss hemma hos Oliwer, oförglömligt!
Tredje bilden är på oss från i Somras när vi var hemma hos min farmor.
Fjärde bilden är i slutet av sommaren i Klimfjäll när Joel skrev vårat datum med små stenar :) så sött.


Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff [Fotoblogg]

Åh så fint skrivet:)

2010-11-28 @ 19:37:57
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0