Dags för huvudstaden!

Godmorgon sömntutor! :)
Vaknade för en timme sen ungefär med ett leende på läpparna. Det är väldigt mulet ute och rätt kyligt men vad gör det när man ska sitta i en bil och dessutom komma till våran underbart vackra huvudstad!
Jag packade ner lite småsaker nu på morgonen och åt sedan en lätt frukost, så nu inväntar jag resten av min familj och.....sen................................. FAR VI!

Vi kommer att vara där runt 2 och Blue man Group börjar 7 så jag får se om jag hinner en sväng på stan med Ida eller något :)

Nu måste jag gå för nu ska jag åka biiil, skriver antingen senare eller imorgon.

HA EN BRA LÖRDAG och fortsättning på helgen.



Sweet kiss ♥
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0