Back!

Hej mina få men trogna läsare!

Jag vill börja med att jag ber så mycket om ursäkt för min frånvaro.
Men jag känner att jag inte vill vara en negativ och deprimerande bloggare, så jag tog min paus som jag skulle ha meddelat.
Men jag har haft mycket att tänka på. Jag har känt mig ensam men ändå velat varit i fred, jag har känt smärta och ilska. Så jag tyckte det var bäst att lägga ner en stund.

Men tillbaka är jag!
Jag försöker ändra på mig, jag vet att jag inte har så bra sidor ibland. Jag kan bli lätt arg och det beror på att jag inte sköter min hälsa, och då går det ut över andra som det absolut inte ska göra!
Jag vill vara en glad och possitiv som älskar livet och dom i min omgivning.
Så jag ska försöka förbättra mina dåliga sidor.

Det var en kvinna som följde med mig i hela mitt liv, hon var en trogen människa som lyssnade och stöttade i vått och torrt. Hon sade alltid att man skulle kämpa för det man hade och det man ville bli.
Det är min farmor. Hon fattas mig här på jorden, men det ändrar inte hennes plats i mitt hjärta.
Så jag ska kämpa för henne, för den hon fick mig att bli, för det hoppet hon gav mig.
Hon sade att hon var, är stolt över mig.
Jag älskar henne, så mycket att det ibland svider till i mitt hjärta. Men jag ska kämpa för henne, som jag lovat. Det är hon värd för allt hon gav mig.

Sweet kiss ♥
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0